Instagram

Feed fra Instagram: jarj01 - kan følges.

Følg også bloggen på epost

søndag 3. mai 2015

Dugnad alle 2001-spillere 7. mai

Jenter 2001 har fått tildelt renovasjonsrunde innenfor Bærum kommune. Det vil si at vi skal plukke søppel langs veier og stier i området mellom Vøyenenga og Rykkin.

Total inntekt for en dugnadsrunde før 17. mai og en i september er i overkant av NOK 29.000,-, og det kommer vel godt med i lagskassen.
Jeg regner med at jentene nå er klare og motiverte for å jobbe dugnad for å tjene penger til en evt. Spaniatur.

Torsdag 7. mai er det treningsfri - det er en bra dag å gjøre jobben.
Vi møtes på Jar Isforum kl 18.00.

Der fordeler vi jentene i grupper/biler og deler ut kart. Vi trenger alle jentene og 5 biler med sjåfører.
Jobben kommer til å ta ca 2-3 timer, tror jeg. Jeg finner et treffpunkt i ryddeområdet der vi samler all søpla i en henger og sørger for at det blir kjørt på Isi.

Jeg tar med søppelsekker og engangshansker.
Gi meg beskjed om du kan kjøre - senest tirsdag kveld.
Alle jentene bør stille på dette. Jeg må få beskjed om de ikke kan komme.

Mvh
Hilde Alfstad
92846529

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar